Kedves Vendégeink!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a hatályos jogszabályok* értelmében, a 2021.szeptember 1-jét követően Magyarországon szálláshely-szolgálatást igénybe vevő minden vendég törvényben meghatározott személyes adatait a szálláshely-szolgáltató érkeztetéskor, okmányolvasón keresztül, a szálláshelykezelő szoftverében rögzíteni, majd egy tárhelyre, a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA) továbbítani köteles.
A rögzítendő adatok:
- családi és utónév;
- születési családi és utónév
- születés helye;
- születés ideje;
- vendég neme;
- állampolgárság;
- anyja születési családi és utóneve (ha az azonosító dokumentum tartalmazza);
- személyazonosító vagy útiokmány azonosító adatai;
- harmadik országbeli állampolgár esetében** a vízum vagy tartózkodási engedély száma, abeutazás időpontja és helye.
Az adatok rögzítéséhez a szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő vendég az azonosításra alkalmas személyi igazolványát, vezetői engedélyét vagy úti okmányát a szálláshely-szolgáltatónak bemutatja. Az okmány bemutatásának hiányában a szálláshely-szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja. Jogszabály felhatalmazása alapján a szálláshely-szolgáltató jogosult elkérni a vendég személyazonosító okmányát, a vendég pedig köteles azt bemutatni.
Kérjük, utazását és érkezését a fentiekre tekintettel tervezze meg!
Szíves együttműködését ezúton is köszönjük!
*HATÁLYOS JOGSZABÁLYOK:
a turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló 2016. évi CLVI. törvény;
a turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló törvény végrehajtásáról szóló 235/2019. (X. 15.) Korm. rendelet;
a személyazonosító igazolvány kiadása és az egységes arcképmás-és aláírás-felvételezés szabályairól szóló 414/2015.
(XII. 23.) Korm.rendelet.
**harmadik országbeli állampolgár: a harmadik országbeli állampolgárok beutazásáról és tartózkodásáról szóló 2007. évi II. törvény szerinti személyek
INFORMÁCIÓ FOGLALÁS MENETÉRŐL, EGYÉB FELTÉTELEK!
Mi történik, ha nem kapom meg 24h belül a szállást visszaigazoló e-mailt?
Amennyiben foglalását követően a visszaigazoló e-mail nem érkezett meg Önhöz, kérjük ellenőrizze postafiókjában a levélszemét (SPAM) mappát. Ha a visszaigazolás a levélszemét mappában sem találhat, úgy kérjük, hogy a hibát az alábbielérhetőségeken jelezheti.
Hogyan tudok fizetni?
Minden szálláshelyet 40% foglaló átutalásával tudjuk biztosítani.
Banki utalás esetén kérem, legyen figyelemmel a tranzakció idejére.
- Utalni a 11600006-00000000-80905910 HUF alapú számlaszámra lehet.
- Utalni a 11600006-00000000-99777201 EUR alapú számlaszámra lehet
A fennmaradó 60% összeget pedig legkésőbb az utazás előtti napon szükséges átutalni a korábban megadott bankszámlára.
Minimum hány nap foglalható?
Min. 2 éjszakára tudjuk szállásigényét rögzíteni.
Mikor foglalható el a szálláshely?
A szálláshely 16 órától vehető át.
Az érkezés előtt 1 órával telefonon egyeztetés szükséges, hogy tudják fogadni a helyszínen!
Telefonszám: +3630-174-4798
Mikor kell elhagyni a szálláshelyet?
A szálláshelyet 10 óráig kell elhagyni. Ettől eltérő szándékát felár ellenében és szabad hely függvényében tudjuk biztosítani.
Check-in, check-out feltételek?
- Érkezés : 16:00-20:00 óra között.
- Távozás: 08:00-10:00 óra között.
Felhívjuk figyelmedet, hogy 20 óra után érkező vendégeinknek 30 EUR "késői érkezési díj" felszámítása melett tudjuk átadni az apartmant. Megértésüket köszönjük!
Mi a lemondás feltételei?
Lemondási szándékot csak írásban (e-mailben) tudunk elfogadni, akkor is, ha erről telefonon tájékoztatott minket.
Lemondás / Visszafizetés
- Lemondási feltételek:
- Foglalásod az érkezés előtt minimum 14 nappal ingyenesen lemondható.
- Amennyiben foglalásod az érkezés előtt 14 napon belül kerül lemondásra, akkor a szállásdíj 40%-át számítjuk fel kötbérként,
- az érkezés előtt 7 napon belül kerül lemondásra akkor a szállásdíj 100%-át számítjuk fel kötbérként.
- Amennyiben lemondásra kerülne sor, de az adott időszakra másik vendéget tudsz szerezni, úgy a teljes foglaló és a szállás 100%-ban átruházható.
- Fizetési feltételek:
- Foglalásod megerősítéséhez a szállásdíj 40%-ának megfelelő foglaló befizetése szükséges.
Foglalás megerősítése, fizetési feltételek?
- Foglalásod megerősítéséhez a szállásdíj 40%-ának megfelelő foglaló befizetése szükséges.
- Utalni a 11600006-00000000-80905910 HUF alapú számlaszámra lehet.
- Utalni a 11600006-00000000-99777201 EUR alapú számlaszámra lehet.
Háziállat?
Háziállatot a lakásba bevinni tilos!
Dohányzás?
A lakásban dohányozni tilos!
Ajándékutalvány kapható?
Igen, kapható. Az ajándékutalványok beválthatóak a szállásra.
Mi a foglalás menete?
A kiválasztott szálláshely alatt kattintson a FOGLALÁS gombra, és a naptárban ellenőrizze, hogy mely időpontokban szabad még az apartman.
Ezt követően töltse ki az űrlapot, és mi 24 órán belül visszajelzünk Önnek a foglalását illetően. A foglalás véglegesítéséhez szükséges az előleg átutalása a visszaigazoló levélben feltüntetett bankszámlaszámra.
Amennyiben kérdése merülne fel vagy elakadt a regisztráció során, forduljon hozzánk bizalommal az kikotosetanyapartman@gmail.com e-mail címen.
Az előleg beérkezését követően e-mailben megerősítjük foglalását és a szállás átvételével kapcsolatos további tudnivalókat is megírjuk Önnek.
A szállásdíj fennmaradó részét legkésőbb az utazás előtti napon kérjük átutalni.
Idegenforgalmi adó (IFA) – a foglalás végösszege tartalmazza!